Meest gestelde vragen over bloemen bestellen

Bloemen bestellen via internet. Het lijkt zo eenvoudig en dat is het ook. Toch kan het zijn dat je na het bekijken van de boeketten op onze website nog wat vragen hebt. Die zullen we hieronder proberen te beantwoorden. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Dan kun je natuurlijk altijd even bellen of mailen.

Wij zijn een lokale bloemist, Suzan’s Bloementheater, die opereert onder de naam Bloemen Bezorgen Haarlem. Geen schimmige website dus. We zijn een echte bloemenwinkel en zitten gewoon in het centrum van Haarlem. We willen iedereen in Haarlem en omstreken laten genieten van bloemen en planten, daarom deze website. Je kunt hier meer over ons lezen.

Ja, als je voor 15 uur bestelt is dat mogelijk. Dan kunnen onze bezorgers ervoor zorgen dat het nog dezelfde dag op de gewenste bezorgplek komt.

Het bezorgmoment is afhankelijk van de route van de bezorger en is dus niet specifiek te zeggen. Is de ontvanger niet thuis, dan wordt het een tweede keer aangeboden. Dit gebeurt in ieder geval op dezelfde dag. Is er uiteindelijk niemand thuis, dan wordt er in dat geval een briefje door de brievenbus gedaan en wordt het boeket bij de buren afgegeven.

Binnen Haarlem €4,95.

We hebben een eigen bezorgdienst in Haarlem. Voor bestellingen verder weg hebben we een externe bezorgdienst.

Stap 1: Kies het boeket dat je wilt bestellen.

Stap 2: Kies het formaat dat je wilt, vaak kun je kiezen uit klein, middel of groot. Je ziet dan de bijpassende foto en het bijbehorende bedrag.

Stap 3: Als je de keuze hebt gemaakt, klik je vervolgens op ‘in winkelmand’. 

Stap 4: Je kunt kiezen of je jouw bestelling wilt ophalen of wilt laten bezorgen. Vervolgens klik je op ‘verder met afrekenen’. 

Stap 5: Afrekenen. In dit scherm vul je alle benodigde gegevens in om de bestelling te kunnen voltooien. Ook kun je het verschuldigde bedrag betalen. Je kunt via IDEAL betalen, maar wij accepteren ook PayPal, Mastercard, Visa en Maestro. De bevestiging van de bestelling volgt via e-mail.

Stap 6: De bloemen worden op het door jouw gewenste tijdstip geleverd (of je kunt ze op de afgesproken tijd ophalen).

Bij Bloemen Bezorgen Haarlem nemen wij jouw privacy serieus. We gebruiken de gegevens om jouw bestelling zo goed mogelijk te kunnen verwerken. De gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze pagina met ons privacybeleid.

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je bij de optie kaarttekst niets invult, wordt het boeket anoniem verstuurd. Je naam en adresgegevens worden niet op het boeket gezet.

We gaan iedere dag naar de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar komen onze bloemen vandaan. We kopen ze in op de veiling en nemen ze mee naar de winkel. Onze bloemen zijn dagvers en komen gewoon uit Nederland. We selecteren alleen de allerbeste bloemen en we doen dit zelf, zodat we de hoogste kwaliteit kunnen garanderen.

Heb je een bepaalde wens, maar staat je boeket er niet tussen? Neem dan contact met ons op, dan gaan we bekijken wat wij voor je kunnen doen. In vrijwel alle gevallen kunnen wij een schitterend boeket samenstellen, dat voldoet aan jouw wensen.

Ja, dit is mogelijk in overleg. Neem hiervoor contact met ons op.

Uiteraard krijg je een bevestiging van je bestelling. Die ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres wanneer je bloemen bestelt.

Dat is mogelijk als je contact met ons opneemt. Waarschijnlijk zul je wel een bedankje krijgen van degene voor wie de bloemen zijn (dat hopen we althans wel).

Jazeker, de wettelijke garantie is van kracht. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Klinkt lekker vaag he? We bedoelen er mee dat je mag verwachten dat onze producten in goede staat zijn. Bloemen, onze corebusiness, hebben standaard zeven dagen vers garantie. Dat geven wij, omdat wij vinden dat jij minstens zeven dagen moet kunnen genieten van het boeket. Is dat niet het geval? Trek ons dan aan het virtuele jasje, dan gaan wij zorgen dat dit alsnog tiptop geregeld wordt.

Geen zorgen, bij iedere bestelling zit de voeding die de door jou bestelde bloemen nodig hebben. Met deze voeding zorg je er zelf voor dat ze goed blijven. Wanneer je de steel hebt gesneden en de bloemen in het water hebt gezet, kun je de voeding in het water stoppen.

Bloemen worden in een plastic verpakking verpakt als het regent. Anders wordt alleen de zijkant met folie verpakt, waarna onze bezorgers ze meenemen. 

Jazeker, dat kan. Het is wel handig om dan snel even met ons te bellen (023 5313106), zodat we dit voor je in orde kunnen maken.

Hebben we je vragen voldoende beantwoord? Dan kun je nu ons assortiment bekijken ;-)

Scroll naar top